Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Λάβε παιδί μου γράμματα...

Αν το γραμματοκιβώτιο μου θα μπορούσε να μιλήσει αυτές τις ημέρες νομίζω ότι απλά θα έμενε με το στόμα ανοιχτό!! Κάτι τέτοιο θα πρέπει να έπαθε και η ταχυδρόμος μας αφού έβλεπε να καταφθάνουν σχεδόν καθημερινά απίστευτοι και μοναδικοί φάκελοι, φτιαγμένοι στο χέρι με αγάπη και πολύ όρεξη!
Και ενώ έχω ξεμυαλιστεί με όλα όσα μου έχετε στείλει και δεν θέλω να τα βγάλω από τους φακέλους και να τα χρησιμοποιήσω, να τα "χαλάσω", έχω ήδη στο μυαλό μου μερικές ιδέες για τη συνέχεια.
Όμως επειδή, όπως και την προηγούμενη φορά, έτσι και τώρα είχαμε αρκετές "απώλειες" και στεναχώριες, αφού αρκετοί συμμετέχοντες δεν έστειλαν -δεν πρόλαβαν;- γράμματα, θα ήθελα να πάρετε μέρος στις επόμενες ανταλλαγές μόνο αν είστε σίγουροι ότι θα καταφέρετε να στείλετε τις συμμετοχές σας. Είναι πραγματικά δυσάρεστο να στέλνεις όλο χαρά τα γράμματα σου και να μην λαμβάνεις κάτι πίσω. Ή όχι όλα όσα περίμενες.
Ακολουθούν φωτογραφίες με τις παραλαβές μου. Σε μερικές αρκούσαν ένα κοφτερό ψαλίδι και μια κόλλα χειροτεχνίας και ήταν υπέροχα μέσα στην απλότητά τους, όμως μερικά "πακετάκια" ανέβασαν τόσο πολύ το επίπεδο, τόσο όσον αφορά τη διακόσμηση του φακέλου όσο και το περιεχόμενο του.
Σας ευχαριστώ για τα γράμματά σας, τις χειρόγραφες, συγκινητικές ευχές σας και όλα τα πραγματάκια που μου στείλατε. Ελπίζω να το διασκεδάσατε όσο κι εγώ.
Λαμβάνω ακόμη χριστουγεννιάτικα γράμματα οπότε σίγουρα θα υπάρξει κι άλλο ποστ, οπότε stay tuned!!







 




























 

1 σχόλιο:

  1. Πολύ σούπερ!!!!!! Πολύ όμορφα και διαφορετικά όλα όσα έλαβες!! :) Τη χάρηκα πολύ τη συμμετοχή!! :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή